Darmowa dostawa
Darmowa dostawa przy zakupach od 89,00 zł - także do paczkomatów InPost
Bestsellery
Flaga Konfederacji Set
Flaga Konfederacji Set
6,99 zł
szt.
Flaga Polski zestaw
Flaga Polski zestaw
6,99 zł
szt.
Isle of Man TT Road Race
Isle of Man TT Road Race
6,99 zł
szt.
Flaga Wojenna Japonii zestaw
Flaga Wojenna Japonii zestaw
6,99 zł
szt.
Lucky 13 set
Lucky 13 set
6,99 zł
szt.
Isle of Man Road Race
Isle of Man Road Race
6,99 zł
szt.
Flaga USA zestaw
Flaga USA zestaw
6,99 zł
szt.
Cafe Racer
Cafe Racer
6,99 zł
szt.
Cafe Racer Ton Up
Cafe Racer Ton Up
6,99 zł
szt.
Motor Bobber Cycles
Motor Bobber Cycles
6,99 zł
szt.
Oldschool Bobber
Oldschool Bobber
6,99 zł
szt.
Lucky 13
Lucky 13
6,99 zł
szt.
Flaga Konfedarcji zestaw
Flaga Konfedarcji zestaw
6,99 zł
szt.
Lekarz
Lekarz
6,99 zł
szt.
Plasterek
Plasterek
6,99 zł
szt.
F Mouse
F Mouse
6,99 zł
szt.
Route 66 Set
Route 66 Set
6,99 zł 5,99 zł
szt.
Bobber Old School Motorcycles
Bobber Old School Motorcycles
6,99 zł
szt.
Skull zestaw
Skull zestaw
6,99 zł
szt.
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania,
dotyczące przeprowadzania zakupów w sklepie RasoweNaklejki.pl

Jak sprawdzić dostępność produktu?

Przy każdej z naklejek znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie;
- Na wyczerpaniu - ostatnia sztuka! – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Jest! Możesz kupić! – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy, ta informacja występuje najczęściej :)

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail sklep będzie przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.
Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynam proces jego realizacji.
Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane także informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • poczta polska przesyłka polecona ekonomiczna
  • paczkomaty InPost
  • poczta polska przesyłka polecona - kraje Unii Europejskiej
  • odbiór osobisty

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
W zależności od wybranej formy płatności oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Przy zamówieniach przekraczających 89,00 PLN - produkty zostaną wysłane bez dodatkowych kosztów dostawy.

 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • PayU - system płatności elektronicznych,
  • przelew na konto bankowe,

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście że możesz odebrać zamówione naklejki osobiście. Prowadzimy sklep stacjonarny w Koszalinie.

 

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy Klientom kupony rabatowe.
Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu.
Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności.
Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

W chwili obecnej na zakupione w sklepie produkty możesz otrzymać Fakturę (nie VAT-owską - nie jesteśmy płatnikiem podatku VAT) - w tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury.
Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Informacja o wystawieniu faktury na podstawie otrzymanego od nas paragonu:

Od 1 stycznia 2020 roku został wprowadzony dodatkowy obowiązkowy element paragonu, gdy na jego podstawie ma zostać wystawiona faktura. Zgodnie z nowym brzmieniem art. 106b ust. 5 ustawy o VAT, w przypadku sprzedaży na rzecz podmiotu prowadzącego działalność, faktura do paragonu może zostać wystawiona wyłącznie w sytuacji, gdy na paragonie potwierdzającym dokonanie sprzedaży zostanie zamieszczony NIP nabywcy.

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa!
W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się jak najszybciej - sklep@rasowenaklejki.pl

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe.
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się jak najszybciej - sklep@rasowenaklejki.pl

 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.
Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 

Mam problem z zamówionymi produktami. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecam odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktuj się jak najszybciej - sklep@rasowenaklejki.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl