Poniżej znajdują się przygotowane odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania,
dotyczące przeprowadzania zakupów w sklepie RasoweNaklejki.pl
Jak sprawdzić dostępność produktu?
Przy każdej z naklejek znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
Jest! Możesz kupić! |
Mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy, ta informacja występuje najczęściej :) |
Na wyczerpaniu |
Ostatnia sztuka! – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem! |
Brak towaru |
Chwilowo 0 sztuk na magazynie |
Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkt zostanie wysłany - najczęściej natychmiast czyli do 24 godzin! Maksymalny czas to kilka dni - maksymalnie 3!
Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, prowadzimy sklep stacjonarny z naklejkami.
Jak długo będę czekać na przesyłkę i ile za nią zapłacę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynam proces jego realizacji.
Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane także informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Koszt dostawy jest stały, bez względu na ilość zakupionych naklejek!
Zakupione naklejki wysyłamy zawsze w twardych kopertach.
Naklejki dodatkowo są zabezpieczone przed ewentualnym zalaniem przesyłki,
poprzez umieszczenie w woreczku strunowym.
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
Darmowa wysyłka na terenie Polski
przy zakupach powyżej 79,00 zł
dotyczy płatności elektronicznych i przedpłaty.
Wszystkie ceny w złotówkach
Cennik dostaw:
Sposób wysyłki |
Do rozmiaru |
pozostałe | przy zakupach powyżej 59,00 |
|
7,80 |
16,80 |
Dostawa darmowa |
Paczkomat InPost na drugi dzień w paczkomacie |
16,99 |
16,99 |
Dostawa darmowa |
Poczta Polska - Kurier Pocztex | 15,00 | 19,00 | Dostawa darmowa |
Przesyłka polecona do Państw UE Bez względu na ilość i kwotę zakupu |
16,00 | - | - |
Nie wysyłam za pobraniem!
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- Płatność w systemie PayU - Polecam szybkie i bezpieczne zakupy z PayU! Jest to najszybsza forma płatności - informacja o dokonanej płatności, dociera w kilka minut - pozwala to na prawie natychmiastową wysyłkę!
- Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażę Ci w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sklepu, rozpoczniemy realizację zamówienia. Po każdorazowej zmianie statusu zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres e-mail, sklep będzie przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.
Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście że możesz odebrać zamówione naklejki osobiście.
Prowadzimy sklep stacjonarny w Koszalinie
Plac Kilińskiego 9 box 16 (Centrum Kiliński) - najlepiej wejść od Młyńskiej 61.
Pracujemy w godzinach 9.00 - 17.00
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy Klientom kupony rabatowe.
Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu.
Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności.
Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
W chwili obecnej na zakupione w sklepie produkty możesz otrzymać Fakturę (nie VAT-owską - nie jesteśmy płatnikiem podatku VAT) - w tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury.
Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Informacja o wystawieniu faktury na podstawie otrzymanego od nas paragonu:
Od 1 stycznia 2020 roku został wprowadzony dodatkowy obowiązkowy element paragonu, gdy na jego podstawie ma zostać wystawiona faktura. Zgodnie z nowym brzmieniem art. 106b ust. 5 ustawy o VAT, w przypadku sprzedaży na rzecz podmiotu prowadzącego działalność, faktura do paragonu może zostać wystawiona wyłącznie w sytuacji, gdy na paragonie potwierdzającym dokonanie sprzedaży zostanie zamieszczony NIP nabywcy.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa!
W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się jak najszybciej - sklep@rasowenaklejki.pl
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe.
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się jak najszybciej - sklep@rasowenaklejki.pl
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.
Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Mam problem z zamówionymi produktami. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecam odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktuj się jak najszybciej - sklep@rasowenaklejki.pl