Bestsellery
Numer startowe MM93
Numer startowe MM93

6,99 zł

szt.
Numer startowe VR46
Numer startowe VR46

6,99 zł

szt.
Flaga Konfederacji Set
Flaga Konfederacji Set

6,99 zł

szt.
Flaga Polski zestaw
Flaga Polski zestaw

6,99 zł

szt.
Flaga USA zestaw
Flaga USA zestaw

6,99 zł

szt.
Flaga Konfedarcji zestaw
Flaga Konfedarcji zestaw

6,99 zł

szt.
Flaga Wojenna Japonii zestaw
Flaga Wojenna Japonii zestaw

6,99 zł

szt.
Isle of Man TT Road Race
Isle of Man TT Road Race

6,99 zł

szt.
Lekarz
Lekarz

6,99 zł

szt.
Flaga Konfederacji Rebel
Flaga Konfederacji Rebel

6,99 zł

szt.
Ratownik
Ratownik

6,99 zł

szt.
Lucky 13 set
Lucky 13 set

6,99 zł

szt.
Flaga Konfederacji
Flaga Konfederacji

6,99 zł

szt.
Adventure
Adventure

6,99 zł

szt.
Szachownica lotnicza zestaw
Szachownica lotnicza zestaw

6,99 zł

szt.
Security System - Auto Alarm
Security System - Auto Alarm

6,99 zł

szt.
Lucky 13
Lucky 13

6,99 zł

szt.
Isle of Man Road Race
Isle of Man Road Race

6,99 zł

szt.
Motor Bobber Cycles
Motor Bobber Cycles

6,99 zł

szt.
Route 66 Set
Route 66 Set

6,99 zł

szt.
FAQ

Poniżej znajdują się przygotowane odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania,

dotyczące przeprowadzania zakupów w sklepie RasoweNaklejki.pl

Jak sprawdzić dostępność produktu?

Przy każdej z naklejek znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

Jest!
Możesz kupić!

Mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy,

ta informacja występuje najczęściej :) 

Na wyczerpaniu

Ostatnia sztuka! – ostatnie sztuki danego towaru,

warto się pospieszyć z zakupem! 


Brak towaru

Chwilowo 0 sztuk na magazynie

Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkt zostanie wysłany - najczęściej natychmiast czyli do 24 godzin! Maksymalny czas to kilka dni - maksymalnie 3!
Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, prowadzimy sklep stacjonarny z naklejkami.

Jak długo będę czekać na przesyłkę i ile za nią zapłacę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynam proces jego realizacji.
Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane także informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.


Koszt dostawy jest stały, bez względu na ilość zakupionych naklejek!

Zakupione naklejki wysyłamy zawsze w twardych kopertach.
Naklejki dodatkowo są zabezpieczone przed ewentualnym zalaniem przesyłki,
poprzez umieszczenie w woreczku strunowym.

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Darmowa wysyłka na terenie Polski

przy zakupach powyżej 59,00 zł

dotyczy płatności elektronicznych i przedpłaty.


Wszystkie ceny w złotówkach


Cennik dostaw:

 
Sposób wysyłki

 Do rozmiaru
naklejek:
15 x 15 cm

pozostałe przy zakupach
powyżej 59,00


List polecony ekonomiczny
Poczta Polska

do 5 dni roboczych

6,80
15,60
Dostawa
darmowa

Paczkomat InPost
na drugi dzień w paczkomacie


16,99
16,99
Dostawa
darmowa
Poczta Polska - Kurier Pocztex 15,00 19,00 Dostawa
darmowa
 

Przesyłka polecona do Państw UE
Bez względu na ilość i kwotę zakupu

16,00 - -

 

Nie wysyłam za pobraniem!

 

 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Płatność w systemie PayU - Polecam szybkie i bezpieczne zakupy z PayU! Jest to najszybsza forma płatności - informacja o dokonanej płatności, dociera w kilka minut - pozwala to na prawie natychmiastową wysyłkę!
  • Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażę Ci w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sklepu, rozpoczniemy realizację zamówienia. Po każdorazowej zmianie statusu zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail, sklep będzie przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.
Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście że możesz odebrać zamówione naklejki osobiście.
Prowadzimy sklep stacjonarny w Koszalinie
Plac Kilińskiego 9 box 16 (Centrum Kiliński) - najlepiej wejść od Młyńskiej 61.

Pracujemy w godzinach 9.00 - 17.00

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy Klientom kupony rabatowe.
Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu.
Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności.
Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

W chwili obecnej na zakupione w sklepie produkty możesz otrzymać Fakturę (nie VAT-owską - nie jesteśmy płatnikiem podatku VAT) - w tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury.
Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Informacja o wystawieniu faktury na podstawie otrzymanego od nas paragonu:

Od 1 stycznia 2020 roku został wprowadzony dodatkowy obowiązkowy element paragonu, gdy na jego podstawie ma zostać wystawiona faktura. Zgodnie z nowym brzmieniem art. 106b ust. 5 ustawy o VAT, w przypadku sprzedaży na rzecz podmiotu prowadzącego działalność, faktura do paragonu może zostać wystawiona wyłącznie w sytuacji, gdy na paragonie potwierdzającym dokonanie sprzedaży zostanie zamieszczony NIP nabywcy.

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa!
W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się jak najszybciej - sklep@rasowenaklejki.pl

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe.
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się jak najszybciej - sklep@rasowenaklejki.pl

 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.
Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 

Mam problem z zamówionymi produktami. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecam odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktuj się jak najszybciej - sklep@rasowenaklejki.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl